Jump to content

Salutare, bine ai venit pe scuteristi.ro!

Logheaza-te sau Inregistreaza-te acum sa beneficiezi de toate avantajele forumului. Inregistrandu-te, vei putea sa discuti, sa postezi sa intrebi si sa primesti raspuns de la comunitatea scuteristi.ro.

Close
Blackfriday atv-de-vanzare.ro
- - - - -

Nu Trage Motoru'


131 replies to this topic

#1 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 03 October 2014 - 03:10 AM

Salut tuturor. Sunt nou pe aici. Am un huatian ciainiz si nu trage la pana, pe drept merge binisor. Mam uitat la role sunt in regula am schimbat segmenti, pus alt carb,pus filtru sport dar degeaba. Dac mar putea ajuta si p mn cnv cu sfaturi .:'(. Pe capac variator scrie asa ,,linhai yamaha'' dar ma enerveaza ca nu trage.:'(

#2 Ciprian-Yamaha

Ciprian-Yamaha

    Administrator

  • Administrators
  • 5,567 posts

Posted 03 October 2014 - 08:39 AM

Ai verificat sa nu aiba vreo limitare in carburator/cdi?


  • Arthurel likes this

Nu am semnatura, a zburat-o vantul.

 

 


#3 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 03 October 2014 - 09:04 AM

Da mam uitat in carb nare limitator. La cdi nam decat 5 fire.

#4 Secret9432

Secret9432

    scuterist

  • Members
  • 107 posts
  • LocationDeva

Posted 03 October 2014 - 09:45 AM

saiba la variator,curea uzata...


  • Arthurel likes this

Baotian - Top speed 70km/h,consum 2,2%


#5 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 03 October 2014 - 04:02 PM

Mam uitat si la alea. Motoru are numa un an. Nou lam cumparat.

#6 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 03 October 2014 - 04:02 PM

Mam uitat si la alea. Motoru are numa un an. Nou lam cumparat.

#7 Secret9432

Secret9432

    scuterist

  • Members
  • 107 posts
  • LocationDeva

Posted 03 October 2014 - 08:23 PM

scoate filtru de aer si vezi cum merge...


  • Arthurel likes this

Baotian - Top speed 70km/h,consum 2,2%


#8 Sigmaringen

Sigmaringen

    scuterist incepator

  • Members
  • 165 posts

Posted 03 October 2014 - 08:31 PM

1).......Parccă era vorba, că pe "GUEST" nu se va mai putea intra pe forum........ La acest punct scuze pentru.... :off: :off: :off: :off: ..............!!!!!!!!!!!!!!

 

Am un huatian ciainiz si nu trage la pana.......................

   

........."nu trage la pana"...... la pana cui nu trage ??? Sau vrei să spui că nu trage "până".....până unde ???? Pentru că forumul suportă "diacriticele"........şi putem avea o explicaţie TEHNICĂ, CONCISĂ, DE-NŢELES şi CORECTĂ.......


Guest_sipos_petru_*..........din respect pentru cei de la care vrei un sfat / un răspuns / o îndrumare..... lasă uitat "limbajul mess".....fiindcă dacă ţi se va răspunde tot aşa cu litere / prescurtări / puncte / şi alte "invenţii...ai să înţelegi.....nu  !!

 

Motoru are numa un an. Nou lam cumparat.

Ce vrei să înţeleg din ceea ce spui aici...... Ai luat "un motor nou", de un an de zile şi deja l-ai segmentat ???? Felicitări pentru REALIZARE....  Eu îl am de trei ani, am 16.000 km şi încă am o compresie "beton" cu-n amărât de set de 50 cmc, din fabrică.........

 

Dac mar putea ajuta si p mn cnv cu sfaturi .:'(. Pe capac variator scrie asa ,,linhai yamaha'' dar ma enerveaza ca nu trage.:'(

 

Sfaturi poţi primi "o grămadă"......Degeaba ai înscris pe capacul variatorului "Yamaha", dacă ai luat motorul "de nou" şi într-un an l-ai segmentat... Ai făcut rodajul motorului aşa cum scrie cartea tehnică a lui ??? Ai schimbat uleiul conform prescripţiilor de rodaj şi "post rodaj" (adică după rodaj) la norma de kilometrii indicată de fabricant ???  Se pare că nu....Ai "sărit pe el" şi din prima i-ai dat "blană", iar rezultatul se vede acum.......Motorul tău e "varză".... Apropo, este în 2 timpi sau în 4 timpi ??? Fiindcă, de aici sunt alte probleme, în funcţie de ce motor este.

Segmentarea este un "compromis" temporar pentru a mai asigura un pic de "vlagă" motorului....... Soluţia cea mai bună...schimbarea setului (piston, cilindru, segmenţi...totul nou). Dar dacă ai tras de el, din primul moment.....poţi avea o "plenitudine" de probleme...... Iar înlăturarea, pas-cu-pas, a fiecărei probleme te costă timp şi bani. Degeaba încearcă cinvea să-ţi dea explicaţii, dacă nu spui ce şi cum ai "utilizat" motorul !! Defectele apar în strânsă legătură cu modul de exploatare, oricât de prost sau fără de renume ar fi motorul.................


  • Rooby likes this

#9 Rooby

Rooby

    Om de baza

  • Moderators
  • 1,077 posts

Posted 05 October 2014 - 03:10 PM

Daca motorul isi mentine turatia cand da de panta insa ii scade din viteza atunci iti patineaza ambreiajul sau cureaua (dar cel mai probabil ambreiajul)...


Cumpar scutere Sibiu!


:moto: Noua mea achizitie, " Kinroad xt200-18"

#10 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 05 October 2014 - 05:45 PM

La panta moare motoru.

#11 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 05 October 2014 - 05:50 PM

A si apropo este in 2t.

#12 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 05 October 2014 - 06:01 PM

Deci scuterul meu dupa ce iam facut rodajul(dupa 600km parcursi cu 30-35 km la ora) am vrut sa vad ce poate, la pata isi pirde puterea si moare. La drum drept cu greu ating 50 km pe ora. Am shimbat segmentii iam facut al doi-lea rodaj si tot acelasi rezult, am incercat si fara filtru dar tot un e. Mam gandit la filtru sai pun o turbina elecrica care sa impinga aerul in camera de ardere.

#13 Secret9432

Secret9432

    scuterist

  • Members
  • 107 posts
  • LocationDeva

Posted 06 October 2014 - 12:39 PM

Hmm...ai reglat carboratoru?...e cam putin 50 km/h pentru 2 timpi,eu prind 70 cu 4 timpi


Baotian - Top speed 70km/h,consum 2,2%


#14 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 06 October 2014 - 05:18 PM

Da iam reglat si carburatoru.

#15 Secret9432

Secret9432

    scuterist

  • Members
  • 107 posts
  • LocationDeva

Posted 06 October 2014 - 06:15 PM

schimbai bujia !!!:P


Baotian - Top speed 70km/h,consum 2,2%


#16 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 07 October 2014 - 12:32 PM

Am schimbat. Acelas rezultat

#17 Secret9432

Secret9432

    scuterist

  • Members
  • 107 posts
  • LocationDeva

Posted 07 October 2014 - 12:51 PM

Ciudata treaba...Ia da o tura fara toba...


Baotian - Top speed 70km/h,consum 2,2%


#18 Sigmaringen

Sigmaringen

    scuterist incepator

  • Members
  • 165 posts

Posted 09 October 2014 - 04:51 AM

Îmi cer scuze pentru tonul mai dur de mai sus.........

Bine că ai menţionat, că ai motorul în doi timpi... La acest capitol (2 timpi / 2T) mă pricep mai puţin, cu toate că în principiu este acelaşi lucru, dar defectele / chichiţele /ciudăţeniile din timpul funcţionării unui 2T sunt ceva mai diferite de un 4T....

....... Deci, la drum drept, atinge greu viteză mai mare.......

....... La pantă, pierde putere şi "moare"..... dacă ar fi să "patineze" cureaua, ai simţi că ai putere dar ar creşte turaţia fără a creşte şi viteza (care scade datorită pantei ce-o urci)....la fel şi dacă ar patina ambreiajul (turaţia creşte, viteza scade), dar motorul "nu moare"....!!!!!

La 2T, în situaţia asta poate fi, la tine, o problemă de alimentare la o anumită turaţie şi presiune / depresiune în cilindru.....vezi (fiindcă nu ai supape ca la un 4T) starea acelei "muzicuţe" de la admisia combustibilului în cilindru....Şi aici rog pe careva cu un 2T şi care a avut o problemă de alimentare cu această "muzicuţă"de la fereastra de admisie, să vină cu date concrete !!

 

P.S.    Ai respectat proporţia amestecului ulei/benzină cu sfinţenie, pentru a-i asigura o ungere normală şi chiar ceva mai mult ulei pe timpul rodajului ??? Că dacă n-ai avut destul ulei în amestec......ciuciu ungere suficientă şi aşa se poate "păpa" şi al doilea rând de segmenţi............



#19 Guest_sipos petru_*

Guest_sipos petru_*
  • Guests

Posted 09 October 2014 - 05:50 PM

Sigmaringen.
Nui nimic,stai linistit,nu mam exprimat bine. Da am respectat proportia amestecului. Cand era in rosaj am amestecat 25-27ml ulei pe litru(scotea umpi de fum),dupa rodaj amestec 20-21ml ulei pe litru,rezervorul are 4l. Nare cum sa ,,pape" segmentii. Pana si un puch merge mai bine decat scuteru :-P.

#20 Rooby

Rooby

    Om de baza

  • Moderators
  • 1,077 posts

Posted 12 October 2014 - 06:45 AM

Sigmaringen.
Nui nimic,stai linistit,nu mam exprimat bine. Da am respectat proportia amestecului. Cand era in rosaj am amestecat 25-27ml ulei pe litru(scotea umpi de fum),dupa rodaj amestec 20-21ml ulei pe litru,rezervorul are 4l. Nare cum sa ,,pape" segmentii. Pana si un puch merge mai bine decat scuteru :-P.

 

Eu tin sa cred ca este o problema de compresie....ori setul este dus (chiar daca ai schimbat segmentii ei nu calca cum trebuie pe piston decat dupa un anumit nr. de km, si cand ajung sa calce cum trebuie sunt cam uzati...) ori ai probleme cum s-a spus mai sus cu muzicuta sau cu vreun semering......

 

Cele de mai sus ar putea fi o posibila cauza doar daca in prealabil ai verificat tot ce se poate pe partea de alimentare....

 

 

P.S: ceva setari schimbate pe al transmisie?


Cumpar scutere Sibiu!


:moto: Noua mea achizitie, " Kinroad xt200-18"



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users